JVC GZ-VX815BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-VX815BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Henk van Noort 18-02-2016
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

handig klein en goed en makkelijk in gebruik. Een uitstekende F 1.2 bright lens en 21x zoom.Te gebruiken met WIFI en full HD

Kriz1969 31-01-2015
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Wat een geweldig handzame camera. Zo groot als een mobieltje, maar dan net iets dikker........en een BEELD en GELUID....WAUW. handige instellingen (edit-en) in de camera zelf!! en WIFI met alle voordelen van dien. Super.

Dennis123123 03-12-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

super fijne camera, geluids- en beeldkwaliteit zijn super. De vormgeving van de camera is super dankzij het materiaalgebruik en de zeer beperkte omvang van de camera. Camera ligt hierdoor ook fijn in de hand.

Degelijkheid is lastig te beoordeling omdat de camera pas enkele weken in ons bezit is maar op basis van de eerste indruk is het een degelijke camera.

Fabienne H. 31-10-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Slank lichtgewicht toestel met prima lens voor een scherpe prijs.
Degelijk omhulsel, maar met licht afsluitklepje voor batterij en SD-kaart.
Met handig callibreerbaar aanraakscherm en eenvoudige gebruiksvriendelijke software. Meegeleverde stylus duidt aan dat vingers niet altijd even accuraat werken.

HA15 13-09-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Vanwege een studie de camera aangeschaft. Voornamelijk omdat de camera ook bij weinig licht goede opnames maakt. Daarnaast ligt de camera goed in de hand en is deze goed te bedienen via de touch screen.

Thijs19801983 28-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

We hebben een goede keuze gemaakt door deze camera aan te schaffen !
Heel gebruiksvriendelijk !
Compact, makkelijk mee te nemen en te bedienen !
Zowel beeld als geluid is tegen het perfecte aan !

Rene Groothuis 19-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Zeer handzaam en mooi gestyled model, mijns inziens een echte aanrader voor de hobby/vakantiefilmer (die ik ook ben). Prachtig beeld. Fijn om mee te werken.

EHT 24-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Op zoek naar een nieuwe camcorder toch weer uitgekomen op JVC, ondanks eerdere slechte ervaringen. De VX815 is geen full HD echter het gebruiksgemak, kwaliteit van de opnames, gewicht en grootte hebben mij nu al overtuigd. We zijn benieuwd naar de beelden van de vakantie

keessie1956 20-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Hiervoor had ik de Sony HDR-CX160E. Een goeie camera maar vrij groot en te bewerkelijk als je een bestand wilt kopiëren. Ik zag toevallig deze kleine JVC liggen en heb hem direct op zijn uiterlijk gekocht. Ik heb deze camera nu een paar dagen in gebruik en al veel opnames gemaakt. Wat met name opvalt zijn de beeld- en geluidskwaliteit; wat mij betreft levensecht. De mogelijkheden van deze camera lijken wel eindeloos als ik het boekje lees. Ik heb nog steeds niet alles ontdekt, laat staan uitgeprobeerd. Wat mij tegenvalt zijn de zoomfunctie en het feit dat de lensdop niet automatisch sluit. Beiden is erg wennen. De vormgeving is meer een kwestie van smaak. Ik hou wel van een kleine compacte camera. Makkelijk om mee te nemen in je broekzak. Over de degelijkheid kan ik nog niets vertellen.

Michael Roks 19-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Omdat mijn vrouw in blijde verwachting is van onze eerste, toch besloten om een video camera aan te schaffen. na het nodige zoeken op internet, en ervaringen van anderen te hebben gelezen. voor de JVC GZ-VX815 te kiezen. De camera geeft inderdaad hele mooie beelden!Heb em nu een dag, en al veel mee geprutst.. ben zover erg content!!

edwin de b. 11-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

camera nu een week en ben behoorlijk onder de indruk van de mogelijkheden en de beeld kwaliteit. beeld en geluid zijn heel goed, beeld blijft haarscherp ook bij inzoomen. goede beeldstabilisatie die in verschillende standen is in te stellen. in de avond schemering is er dankzij de lolux techniek nog heel goed te filmen. bestanden overzetten gaat via wifi lekker gemakkelijk zonder kabels.

leun 03-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

we hebben de camera 22/5/14 gekocht en zijn een dag later al een week op vakantie gegaan,hebben zonder problemen fotos en video opnames gemaakt die ook nog eens van uitstekende kwaliteit zijn.

Henkyy 06-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

fijne camera, mooi beeld ook bij weinig licht.
heb wel de gebruiksaanwijzing gedownload en geprint(256 blz!) om terug te slaan naar de mogelijkheden.

de camera is zeer gebruiksvriendelijk, lekker op auto laten staan,filmen maar en inde mac pluggen en direct kijken.

paribu bv 05-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Bevalt zeer goed, goede groot hoek bereik voor mijn gebruik
auto opname. zeer handig.
Maakt ook goede foto's

filmwout 03-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

fijne camera. ligt goede in de hand, beeldkwaliteit is genoeg, geluid is goed. ik heb het apparaat pas enkele dagen, dus ik kan nog niet een gedegen oordeel geven.
over enkele weken kan ik waarschijnlijk wel meer over dit apparaat zeggen. aanbieding via mediamarktis leuk

Jo Huyghe 22-04-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Heel praktisch toestel heel goede beeldkwaliteit en gebruiksgemak .... Superblij met de aankoop. Ook geluid is goed. Hoop dat het ook goed lukt bij rallybeelden want dit heb ik nog niet kunnen uittesten ....

fam. Bruin 05-04-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Sinds een aantal weken nu deze JVC GZ-VX815BEU camcorder, en over het algemeen ben ik er goed over te spreken.

Geluidskwaliteit: Deze is erg goed, zelfs van grote afstand > 20m zijn personen nog te verstaan.

Beeldkwaliteit: De beeldkwaliteit vind ik persoonlijk iets minder, maar dit kan ook de maken hebben met filmen icm de beeldstabilisatie. Ik verwacht dat de kwaliteit met de camera op een statief en zonder beeldstabilisatie wel erg goed is.

Gebruiksgemak: Dit vind ik middelmatig, omdat bedieningen via zo'n klein touchscreen gewoon lastig is.

Verder is de vormgeving en degelijkheid van deze camcorder gewoon goed.

Marcel Amersfoort 19-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Deze camera gekocht omdat hij heel compact is en heel goed bij weinig licht zou filmen. Hij is zeker compact en ook het filmen bij weinig licht gaat super. Ik was een oude camera met bandjes gewend. Wat een verbetering zeg. Heb hem inmiddels thuis op het strand en op de fiets getest. Allemaal erg goed. Ook de time laps functie is erg leuk. Ik kan nog niets zeggen over de degelijkheid, maar hij voelt ondanks zijn kleine formaat goed aan.

barbarorum 14-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

een kleine leuke en makkelijk bedienbare camcorder met veel mogelijkheden, een echte aanrader voor iedereen.

Corinevdlinden 28-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Super enthousiast over mijn nieuwe speeltje.
Compact, handig in gebruik, duidelijk.
Speciaal gekocht voor vakantie naar lapland.
heb al in donker gefilmd en dat gaat super

Jorrit1976 22-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Mooie, handige camera. Beeldkwaliteit valt wat tegen. De WiFi-instelling is praktisch; het uploaden van video's is simpel.

Rotterdam-Zuid 11-02-2014

Super camera.
Het beeld is mooi helder.
Bovendien is het super licht wat gewicht betreft en zit lekker in de hand.
Vele digitale opties.

F & M 10-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Het is een hele compacte camera waardoor je hem goed mee kunt nemen. De kwaliteit en geluid van het beeld in een donkere rumoerige zaal is top!
Alles is duidelijk in te stellen en daardoor is de camera gebruiksvriendelijk.

lionvdh 01-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

wij vinden het een goed camera en zie er leuk uit is compact en licht makkelijk te bedienen ik zou het makkelijk vinden als er een losse acculader bij had gezeten.

Verheijen11 26-01-2014
Geschreven voor: JVC GZ-VX815BEU zwart

Fantastische camera in deze prijsklasse.
Zeer goede beeld- en geluidskwaliteit.
Compacte camera met de mogelijkheden van een professioneel systeem.

Anton255 27-01-2014

Gefeliciteerd met uw aankoop. Het grootste voordeel van deze camera is zijn compacte afmeting. Waar ik mij na een tijdje erg aan begon te storen is het feit dat deze camera opneemt in 1080i en 25 fps. Hierdoor kan het beeld erg schokkerig worden als er langzaam van links naar rechts wordt bewogen (of andersom natuurlijk ;-)) Camera's die opnemen in 1080p en 50 fps hebben hier totaal geen last van.